tisdag 15 december 2009

no longer cursed by my skin

Det känns verkligen inte som att jag har några vettiga åsikter alls nu förtiden. Alla mina tankar, som egentligen ska forma ord och fraser som man kan tyda, klumpar ihop sig och ingenting kommer fram. Eller så kommer det fram fel. Som på engelskauppsatsen vi skrev förra veckan någon gång, jag skrev om någonting som jag inte ens bryr mig om. Jag tycker inte ens det jag skrev! Varför gjorde jag det?

Jag har ingen aning! Var less och orkade inte ens försöka prestera. Därför. Men snart är det jullov. Bra med lov, mindre bra med jul. Orkar inte. Ännu en gång.

Vill rymma till Irland. Nu, tack.

Annars då. Har humörsvängningar som bara självaste. Lyssnar på underbar musik och det hjälper ganska mycket.

1 kommentar:

sara stiglund sa...

du får ett hjärta och tusen till av mig:

<3<3<3<3

för jag tror du behöver det. och för att jag tycker så fruktansvärt mycket om dig lissie mcnorberg