lördag 6 februari 2010

travel the world and the seven seas

Varje gång jag hör introt till Marilyn Mansons version av Sweet dreams are made of this får jag en konstig känsla som är väldigt svår att förklara.

Det känns på nått sätt lite pirrigt och jag får upp bilden av Gerard Butler som kommer gåendes mot mig, blodig, smutsig, stoneface och med ett vapen i ena handen. Saker flyger omkring i bakgrunden och han bryr sig inte, den dära scenen ur Gamer alltså. Hur badass som helst och så sinnessjukt snygg att man inte vet vart man ska ta vägen.

Jag får också en lust att själv bli badass, springa omkring med vapen. Skjuta alla jag inte gillar och några till som kommer i min väg.

Kan egentligen inte säga nå mer om filmen, för har inte sett hela filmen på en och samma gång. Fast jag har sett den dock. Första gången såg jag andra halvan och nu senast första halvan. Måste ta tag i detta och se hela.

Inga kommentarer: