tisdag 9 mars 2010

det som gjorde min vanliga men ändå bra dag till en ASUM dag

Jag kommer inte missa Markus Krunegård!!!!
Nu taggar vi!


danskarna verkar ha låg självkänslah
för alla expediter var otrevligahh
men ingenting någonsin har rört mig mindre
fånigt nykär i dig, hand i hand på strögeeeeet turisteeeeer
allt handlar om timing men vi hade tur
att rätt tid och rätt plats för båda var just nuuu

eller kanske

det är storm i sverige, orkaner i skåne, det har stormat i mig det senaste ååren
alla är rädda men jag är glaaad över att slippa va ensam och rädd idaaa

ELLER

rocken spelar ingen roll längre vad ska jag ta mig till baby?
rocken spelar ingen roll länger vad ska du ha mig till babeey?


ELLER JA, jag har det! DEN HÄR
kickeeeeen var äreeeen
kickeeeeen vart tog den väägeeeen
om hela livet var ett discoooo



Magiskt.

Inga kommentarer: