fredag 21 maj 2010

skyll dig själv, inget händeer hääär

Jag minns en varm sommardag för väldigtväldigtväldigt längesen när jag och Stickan satt på JV och skulle precis äta det största skrovmål vi någonsin sett. Vi satt och sjöng på Vi Två, 17 år. Försökte ta precis alla höga toner även fast vi märkte att de konstiga gubbarna bakom oss helst skulle vela gå tillbaka i tiden, och göra det dom just hört, ohört. Tror inte heller att jag någonsin hade lyssnat på den låten själv då. Kunde den bara för att Sarp sjöng HåkanH konstant.

Jag har ett väldigt vagt minne av att vi sa att detta var låten vi skulle lyssna på när vi fyllde sjutton. Vet ej om Sniglund gjorde det för ett år sen, men idag gör jag det! YEAH.

(ja jag fick med tre olika smeknamn för Sara som är HUR BRA som helst!)

Inga kommentarer: