måndag 12 juli 2010

glassss

Stört irriterande när man vill skratta men inte kan. För att man har hosta. Om man skrattar så börjar man hosta så sinnessjukt mycket och det är inte värt det. Istället gör jag något väsande ljud som kan likna en orm som har alldelens för mycket salivbildning. Sen ser det ut som en fontän också.

Ett exempel på det här var idag vid middagsbordet. Lars sa något till Lelle och Lelle kom med världens motdiss. Jag försökte först skratta men insåg att jag var påväg att börja hosta. Så bytte taktik och väste och spottade istället men det slutade med att alla kollade på mig.

Något annat som också är sjukt irriterande är att jag bara har hörsel kvar på ena örat, för att det är så mycket lock i det andra.

En till sak som är irriterande är att jag inte kan gå ner och äta glass och kolla på tv. För där sitter det fyra fulla medelålders och två småbarn. Glass kan jag äta men tv är inte i min kontroll. Då äre int värtt!!

Inga kommentarer: