torsdag 2 september 2010

Ännu en klassis..

"Det första jag gjorde när jag kom hem från skolan idag var att sätta mig framför datorn och se klipp med min älskling. Efter ett tag märkte jag att jag redan kunde alla sångtexter så jag tänkte ta det till nästa nivå. Jag tänkte lära mig att dansa som han gör i One time. Efter att ha suttit länge och memorerat vart alla moves kommer in kommer jag på den briljanta idén att slå på webbkameran. Jag resonerade som så att om jag någon gång skulle visa upp det jag lärt mig (!!!!!!) så måste jag ju se hur det ser ut. Sagt och gjort. På med webbkameran, klicka igång musikvideon och ställa sig redo. (Bör kanske tilläggas att jag inte hade några byxor på mig. Jeans är så fruktansvärt oskönt att ha hemma och jag hade inte orkat ta på mig några andra byxor då jag var ensamen) Låten börjar och jag sätter allting i musiken. Glädjen över att ha lyckats gör att jag börjar dansa ännu mer och ännu större. Mitt uppe i mitt fagra solo avbryts jag av att det rycker i ytterdörren."

Emma Myrestam, mina damer och herrar! Att tilläggas är att hon snackar om Justin Bieber. Klicka här (<---!!!!) för att läsa hela inlägget. Sjukt underhållande!

Inga kommentarer: