tisdag 14 september 2010

Saker jag vill ha sagt

Det ska vara Beneath the Boardwalk versionen av Mardy Bum, inte Whatever people say I am, that's what I'm not. Om en vecka ändrar jag hårfärg. RATATAT. Baaaabe, baby baby i'm gonna leave you. Kommit på hur roligt det är att trakassera någons logg med roliga texter(på facebook såklart). I can heeaar it caalling me the way it used to do. Tar en sovmorgon imorgon. Jag gillar att jag fick frågan "varför ser du ut som en gammal tant?" idag, Tilde, 6år. It was really really good and you made me happy every singel day, but now i gotta go awaayyyyyy. Imorgon blir det yoga för mig, första gången någonsin. Och jo, juste. Led Zeppelin gjorde min kväll med en enda låt som nästan hade försvunnit för långt bak i min otroligt ofukuserade hjärna som går i högvarv konstant.

Inga kommentarer: