söndag 6 februari 2011

10- Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, hyper, arg

Glad: Åh den här var för lätt! Förhoppningar och regnbågar. Kan inte gå fel.

Ledsen: Det beror på om jag vill försöka bli gladare eller om jag är så depp att det inte finns någon glädje kvar någonstans i mig. Första alternativet är nog Eve, the apple of my eye. Även fast den är så vemodig känns det ändå som att den lugnar mig. Andra alternativet måste nog vara In Berlin.

Uttråkad: Har ingen speciell låt för det. Då brukar jag inte ens kunna lyssna klart på låtar utan byta efter halva i brist på annat att göra.

Hyper: Det är ju i princip samma sak som glad, men för att inte vara för likadan så går jag på Klubbland.

Arg: Har suttit i nån timma och tänkt på den här men kommer verkligen inte på någon speciell jag lyssnar på när jag är arg! Lessen va.

Inga kommentarer: