tisdag 7 juni 2011

nu äre dags för lite peace and love i sthlm city

Efter att jag gjort matte provet jag tidigare pratade om har allting flytit på som det ska. Bättre än normalt till och med.

Jag har hunnit med en massamassa fina saker. Jag har hunnit få 20p på det matteprovet(12 var G- WOOP WOOP), fått MVG på en psykologi-essä och enormt bra feedback på en redovisning som vi förberett i enbart 10 minuter. Jag har hunnit boka halkbana och dansat en hel kväll till 90-tals musik i 90-tals kläder. Jag har också hunnit fara på en liten roadtrip och sovit till två flera dagar i rad. Jag har hunnit fara ut till en stuga och skrattar åt brottning och felsägningar och hunnit bli bränd i ansiktet. Jag har också hunnit med en måndagsfika med Lina och provat McDonalds CBO-burgare. Den som kom på att blanda kyckling med bacon är ett geni. Också fått en massa myggbett och tagit mitt första dopp!

Massa massa massa.

Jag tror helt ärligt att sommaren är här på rikt nu. Inge regn och eländigheter, nu är det varmt även fast det blåser.

Inga kommentarer: