onsdag 18 januari 2012

23:12

Ikväll känner jag mig nöjd över vad jag åstadkommit under dagen. Jag tog mig till skolan till första lektionen. Sen var jag men med tanke på att jag hade tänkt skippa den så var det ju bra. Lämnade in en gammal grej som ska rättas. Och okej, jag åt väl lunch på Pepperoni men purjolöksbakad fisk låter inte särskilt lockande. Blev påmind om hemsidan jag inte gjort klart än. Jobbade projektarbete gjorde jag också. Ringde och ringde men ingen svarade. Så då gjorde vi väl ingenting särskilt heller. Lagade mat gjorde jag! Skulle fara och träna, men tänkte att jag ska plugga istället. Så såg jag serier istället för att plugga.

Nu sitter jag här.

Vi får nog ändra början:
Ikväll kände jag mig nöjd över vad jag åstadkommit under dagen. Tills jag insåg att det enda vettiga jag gjort idag är att laga mat.

FML.

Inga kommentarer: