måndag 11 januari 2010

Snodde från torris

En låt som

har gjort mig glad: Coldplay- Don't Panic
har gjort mig ledsen: Elliott Smith- Between the Bars
jag vill dansa till: Florence Valentin- Samma Vindar Samma Brackor
jag vill dansa ännu mer till: Håkan Hellström- Förhoppningar och Renbågar
lugnar ner mig: Mustasch- Mareld
jag lyssnar på för att bli pepp: Kings of Leon- Sex On Fire
påminner om kärlek: The Maccabees- Toothpaste Kisses
påminner om gamla tider: Puff Daddy- I'll Be Missing You
påminner om ångest: Anna Ternheim- Shoreline
jag lyssnar på väldigt mycket just nu: Zucchini Drive- Sombre City
är väldigt, väldigt bra: José Gonzalez- Crosses
lyssnas på i ilska: Foals- Hummer
jag lyssnar på när jag är kreativ: -
påminner om sommardagar: Joshua Radin- Sundrenched World
påminner om våren: Marcus Foster- Fourteen Times
påminner om en bra film: Toby Lightman- Sweet Song
påminner om staden jag tycker om:
jag lyssnade på när jag var 13: Teitur- One And Only
jag lyssnade på när jag var 15: Hästpojken- Caligula
jag lyssnade på när jag var 17: Är inte riktigt sjutton än..
jag lyssnar på just precis nu: Joe Purdy- Wash away (fortfarande lika värdig)

Inga kommentarer: