måndag 9 augusti 2010

Teknikmagasinet

Var och hämtade ut min bilder idag. Ringde Sara och vi gick och satte oss på max och skulle kolla på bilderna. Öppnar första kuvertet, eller vad man nu säger, och ser en vit kyrka. Trodde inte att jag tagit kort på den vita kyrkan där och sen så ser det ganska konstig ut men "jaja" tänker jag och bläddrar vidare. På nästa en sten. Efter det ett hav. Massa gamla människor som tar på dig vandrarkängor.... WTF. Går tillbaka och säger att jag fått den ena rullen fel och att jag vill ha mina bilder. "Ja vi skickar ju dom till Tyskland så vet inte när du har chans att få tillbaka dom. Men vi har ju ditt nummer här så vi ringer dig när det ordnat sig."

Jag har redan väntat i två veckor på dom där jävla bilderna och nu vill dom att jag ska vänta ännu längre?! Up yours, jag vill ha mina bilder nu!

Inga kommentarer: