tisdag 29 mars 2011

idag.

Om jag inte blivit bestulen på femhundra spänn hade det varit en bra dag idag. Gled in vid elva på cafét. Jobbade på till tre då jag tog bussen till stan och kollade omkring. Hittade en megafin jacka och kom på att jag hade trettio procent på den. Hade första teorin till körskolan och skulle få sushi till middag. Kommer in på Sushibar och beställer. Ska precis betala och när jag öppnar börsen är den helt tom. När jag kollade senast igår hade jag fyra hundralappar, en femtiolapp och en tjuga. Nu var det helt tomt. Får panik och ber Sara betala. Försöker verkligen komma ihåg ifall jag köpte något på stan igår men jag gjorde inte det. Ett köp på 500 kronor bör man ju komma ihåg?!

Men hur som haver, vi åt och jag var megamega less på välden och mänskligheten. När vi gått därifrån och var påväg till Sara råkade jag skrika lite högt att jag hatar mänskligheten och att alla borde dö. Precis då går det förbi en ensam tjej och jag har för mig att hon såg lite rädd ut. Men på riktigt, VEM kan inte hålla koll på mitt och ditt? Det är det första man lär sig här i livet och JAAAAA alla förtjänar att dö på grund av detta svek från någon svag och tydligen fattig person!! Jag började också tänkta på hur äckliga vi människor är på andra sätt också och därför blev det värre. Ska lyda Emelie råd och flytta ut i skogen och ta med mig alla nära som jag känner behov av. Jag tar med mig dom endast på grund av "happiness only real when shared". Tror stenhårt på det men jag klarar mig lätt med bara de jag redan känner.

For och hämtade glass hos mig för att leva i en större klysché och så vandrade vi till Anton. Och nu mår jag lite bättre men är fortfarande förbannad på mänskligheten. Om Sara kunnat hålla sig för skratt hade jag mått ännu bättre för då hade jag fått in den perfekta facebook våldtäckten på Anton. Eller ja, lika glad är jag för det men gladast är nog Anton.

Inga kommentarer: