torsdag 15 november 2012

Chris Brown och Tom Hardy

På 72 timmar har jag jobbat 50 av dom. Cash money säger jag bara. Vad har man då gjort en dag som denna då man varit ledig. Sovit länge, gått på byn och inhandlat en ny jacka och julsaker, ätit god middag, delat en flaska vin med bästa roomien och sett Lawless. Shia LaBeouf och Tom Hardy i samma film. Mmmmmmmmh. Bästa soundtracket också. Tacka vet ja Emma som föreslog den.

På tal om inget men läste att Rihanna och Chris Brown gjort en låt där dom snackar om deras kärlek osv. Bryr mig egentligen inte så mycket om det men kom att tänka på hur mycket jag lyssnade på Chris Browns första platta. Kan fortfarande hälften av låtarna utantill och det är 6 år sen jag lyssnade på dom sist. Det här är nog den jag lyssnade på mest. 





Tvingar Sara att lyssna på den just nu också. Kan inte hjälpa att fortfarande tycka om det. Har så mycket nostalgi i den. 

Inga kommentarer: